Dag 14: reizen en relaxen

3 november 2022 - Koh Phangan, Thailand

Voor vandaag stond er weer een reisdag op het programma,  nou ja meer een reis ochtend. We zijn vanochtend iets na 6 uur vertrokken naar onze een na laatste accommodatie.

Na een reis met een busje van ongeveer 3 uur, er stapte ook lokale bevolking in en uit,  zijn we aangekomen bij het verzamelpunt voor de boot. Dit verzamelpunt lag op ongeveer drie kwartier rijden van de pier waar onze boot zou vertrekken.

Eenmaal aangekomen bij de pier kon de overtocht beginnen naar het eiland voor onze een na laatste stop: Koh Phangan. We hebben voor de overtocht gekozen voor wat snelheid dus hadden de speedboot geboekt.  Na anderhalf uur varen meerden we aan op Koh Phangan.

Gelijk hebben we hier een taxi genomen om ons naar het hotel te laten brengen,  High Life Bungalows.  Een bungalow complex op een klif met uitzicht op het strand en de zee en met een hangmatop balkon. De komende dagen kunnen we gaan genieten zon, zee en strand.

Dat genieten is dan ook al in gang gezet met zwemmen in de zee en een goeie Thaise massage. Voor nu even ontspannen en morgen weer iets leuks in het vooruitzicht.

1. Diana:
    3 november 2022
    Ziet er weer geweldig uit! Ik ben jaloers.
    Wat gaat jullie vakantie ineens snel!
    Nog lekker paar dagen genieten van het mooie Thailand. 😘😘