Rondreis Thailand

21 september 2022 - Vlaardingen, Nederland

In 2020 was het zover dat Luuk eindexamen moest doen voor school. Als stimulans hadden we hem verteld dat hij met ons mee mocht op vakantie als hij geslaagd was. Luuk mocht kiezen waar de vakantie naar toe zou gaan. Luuk had besloten dat hij Vietnam wel heel mooi vond om te zien, hij was op dit idee gekomen door onze vorige reisverhalen uit Vietnam. We hadden voordat hij examen moest doen een reis uitgestippeld en het een en ander geboekt. Gelukkig slaagde Luuk voor zijn examen en hadden we de hoop te kunnen reizen.

Helaas gooide corona roet in het eten en kwam er in 2020 niets van reizen terecht. We besloten om deze reis noodgedwongen een jaar uit te stellen en deze alsnog in 2021 te ondernemen.

Ook in juli 2021 was reizen naar Azië nog steeds niet mogelijk met als reden wederom corona en de geldende maatregelen. We moesten weer onze plannen bijstellen en uitstellen naar 2022.  We hebben voor dit jaar de plannen een beetje aangepast en hebben de reis aangepast naar een rondreis door Thailand.

Gelukkig komt van uitstel geen afstel en gaat het dan eindelijk gebeuren. We vertrekken op 21 oktober voor een rondreis van 19 dagen naar Thailand.  We hebben diverse leuke excursies bedacht en gepland om in deze kleine 3 weken Luuk al het mooie van Thailand te laten zien.

1. Jocelyne Wieriks:
    20 oktober 2022
    Ik wens jullie een fijne, veilige en onvergetelijke reis. Geniet samen van deze unieke ervaring!
  2. Jacq:
    20 oktober 2022