Op naar huis

6 augustus 2023 - Vlaardingen, Nederland

Vandaag stond in het teken van de terugreis naar huis.

We hoefden pas om 12 uur uit te checken dus konden we het lekker rustig aan doen. De koffer was tenslotte ook al grotendeels ingepakt.

We hebben eerst weer op het gemak ontbeten en daarna de laatste spullen ingepakt en uitgecheckt.

Hierna nog even een korte wandeling gemaakt en een lunch gegeten voordat we met de metro weer naar het vliegveld zijn vertrokken.

Op het vliegveld ging het inchecken, douane en dergelijke best vlot en we konden op het gemak rondkijken op het vliegveld. Uiteindelijk werd het tijd om te boarden en zijn we aan boord gegaan. We hadden in het vliegtuig precies dezelfde stoelnummers als op de heenreis.

Na een voorspoedige vlucht zijn we zondag na een vlucht van bijna 7 uurtjes geland op Zaventem. Ook hier ging alles weer lekker vlot en konden we met de auto weer vertrekken naar Vlaardingen.

Moe maar zeer voldaan zijn we weer thuis aangekomen. We kunnen weer terugkijken op en nagenieten van een hele mooie reis.

1. Jacq:
    7 augustus 2023
    Heerlijk zo te horen een goede reis gehad terug naar het gewone leven . Heb genoten van jullie verhalen !!
    Wil zeker ook een keer naar New York 🇺🇸