Dag 17: terug naar Bangkok

6 november 2022 - Bangkok, Thailand

Toen we vanochtend wakker werden was er weer volop regen wat er op ons neer viel. Gelukkig zouden we vandaag de regen achter ons laten.

Na het ontbijt hebben we de koffers ingepakt en waren we gereed om te vertrekken. Tegen de tijd dat we opgehaald zouden worden door de taxi brak het wolkendek helemaal open en waren we getuige van een tropische regenbui die we nog niet hadden gezien. De straten stonden blank. Gelukkig werden er voor ons paraplu's gebracht en de koffers werden met een golfkarretje opgehaald.

Nadat we droog in de taxi zaten zijn we naar de pier gebracht om hier de boot te nemen naar Koh Samui. Op Koh Samui aangekomen weer een taxi in op naar het vliegveld.  Vanaf hier zouden we vliegen naar ons beginpunt Bangkok.

Na te hebben ingecheckt en te hebben geluncht zijn we aan boord gegaan voor een vlucht van 5 kwartier terug naar de droogte en zon  Met een klein beetje vertraging zijn we weer geland op het vliegveld in Bangkok.

Hier weer het volgende vervoermiddel genomen naar het hotel. In een taxi zijn we vertrokken naar ons hotel in Bangkok. Onderweg hebben we flink gelachen om de versnellingspook van de taxi, hier zat iets omheen wat erg raar over kwam......maar hier laten we ons maar niet verder over uit.

We zijn weer gebracht naar ons eerdere hotel, D&D Inn Khao San, gelegen aan Khao San road. De avond verder niets meer gedaan en  vroeg gaan slapen.

1. Jacq:
    7 november 2022
    Lekker buitje jongens !! Voor het stof !!
  2. Jacq:
    7 november 2022
    Even een vraagje van Carla; nu willen wij toch wel weten wat er om die versnellingspook zat.