Dag 19 & 20: aan alles komt een einde

9 november 2022 - Vlaardingen, Nederland

Dinsdag was alweer onze laatste dag in Thailand.

We hebben deze dag lekker ontspannen doorgebracht door eerst uit te slapen. Hierna even gekeken voor een ontbijt waarna Andre en Wilbert een massage hebben genomen en een wierookje gebrand in de tempel en Luuk heeft gerelaxt.

Nadat we weer bij elkaar waren zijn we gelijk door gegaan naar het zwembad op het dak, heerlijk even af koelen in de hitte van de dag. Het rustig aan doen ging ons zo goed af dat we pas rond 3 uur gingen lunchen.

Na de lunch hebben Luuk en Andre wat rondgewandeld en Wilbert heeft een nieuwe tatoeage laten zetten. Helaas kwam hierna wel het onvermijdelijke, de koffers in pakken.

Dit ging niet zoals het moest omdat de kamerdeur van Andre en Wilbert niet meer open ging. Dit heeft best lang geduurd om opgelost te krijgen maar uiteindelijk is er door een handyman een gaatje geboord in de deur om deze van binnen uit te kunnen openen door te hengelen.

Hierna snel de koffers ingepakt en deze tijdelijk op Luuk zijn kamer te gestald. Hierna restte ons alleen nog een diner voordat de taxi klaar stond om ons bij het vliegveld te brengen.

Na het inchecken, dit duurde bijna 2 uur, konden we bijna gelijk aan boord. Vanaf dat moment begon onze lange reis terug naar Nederland met weer een tussenstop in Qatar. Gelukkig hadden we beide vluchten genoeg beenruimte omdat er rekening was gehouden met onze lengte, we hadden nooduitgang plaatsen gekregen.

De afgelopen bijna 3 weken zijn weer voorbij gevlogen en het was weer volop genieten van het Thaise leven, de Thaise natuur en gastvrijheid. Het was voor ons alle drie een reis om zeker te herhalen en nooit te vergeten.

1. Diana:
    10 november 2022
    Welkom thuis! 😘
  2. Marion:
    10 november 2022
    Welkom terug in Nl! Fijn dat het weer zo'n mooie reis is geweest! En leuk dat we zo weer een beetje mee mochten kijken!
  3. Ingrid Breedveld:
    18 november 2022
    prachtige reisblog hebben jullie ervan gemaakt, mooi avontuur, mooie dames:-)) ! heel bijzonder