Op naar New York

28 juli 2023 - New York City, Verenigde Staten

Vandaag was het dan eindelijk zover. Na een lange tijd er naar toe geleefd te hebben was het dan eindelijk zover. De reis samen met Daan naar New York.

De dag begon er vroeg want om half 5 zijn we vertrokken naar Brussel met de auto om daar op het vliegtuig te kunnen stappen naar JFK. Gelukkig ging de rit naar Brussel soepel net als de shuttlebus naar het vliegveld, het inchecken en de securitycheck.

Net iets voor de geplande tijd zijn we vertrokken naar New York om daar ook iets eerder aan te komen, de vlucht ging qua gevoel best vlot en verliep rustig. Na het uitstappen door de douane en daarna de koffer ophalen (stond al klaar).

Nu kon het avontuur in Amerika dan echt beginnen. Met de metro naar Manhatten om ons hotel op te zoeken. Na een reisje van ongeveer een uurtje met een overstap kwamen we aan op station 96 street. Nog een paar minuten lopen en we waren waar we moesten zijn, Night Hotel Broadway.

Nu was het even relaxen en opfrissen en we zijn er weer op uit getrokken voor een wandeling naar de Hudson river en naar Central Park. Het was inmiddels al etenstijd  en wat doe je dan in Amerika..... inderdaad je gaat naar een diner. Hier hebben we een heerlijke burger gegeten en zijn hierna vertrokken naar het hotel om vroeg te gaan slapen.

1. Jacq:
    29 juli 2023
    Lekker mannen !! Zo te horen een goede reis gehad .. en lekker gegeten !! Fijne avond verder 😘